fbpx

Adományszervező menedzsert keresünk

Meghosszabbított jelentkezési határidő: 2022. január 31. (hétfő) éjfél

Dolgozz velünk Te is! Csatlakozz a Habitat for Humanity Magyarország csapatához! Hozzunk együtt pozitív változást a magyarországi lakhatási helyzetbe!

Kik vagyunk?

A Habitat for Humanity egy globális, lakhatással foglalkozó szervezet, amely több mint 40 éves tapasztalattal rendelkezik és jelenleg a világ 70 országában segíti a helyi közösségeket. A Habitat jövőképe egy olyan világ, ahol mindenkinek adott a biztonságos, egészséges és megfizethető otthon. Magyarországon lakásépítéssel, felújításokban való segítségnyújtással, képzésekkel és a rendszerszintű változásokért dolgozó szakpolitikai munkával   igyekszünk enyhíteni lakhatási válságon.

Kit keresünk?

Rád számítunk, ha van gyakorlati tapasztalatod a különböző adományszervezési módokban vagy a folyamat menedzsment területén, illetve vettél már részt sikeres adományszervezői projektekben. Ez a munkakör izgalmas lehetőség egy olyan ambiciózus ember számára, akinek fontosak a lakhatási és szociális kérdések, és örömmel venne részt egy olyan civil szervezet adományszervezési folyamatainak fejlesztésében, amely tízezrek életére van hatással Magyarországon.

Miben számítunk Rád?

  • A szervezet forrásteremtési stratégiájának kialakítása és megvalósítása;
  • Meglevő céges és intézményi támogatókkal való kapcsolattartás, riportolás;
  • Új céges és intézményi támogatók felkutatása és partnerségek kiépítése;
  • Egyéni adománygyűjtő kampányok kidolgozása és megvalósítása (a kommunikációs- és az önkéntesmenedzserrel közösen);
  • Részvétel a szervezet önkéntes- és kommunikációs tevékenységeiben, valamint ezek fejlesztési folyamataiban;
  • Intézményi forráslehetőségek követése, részvétel a pályázatírási folyamatban;
  • Folyamatos kapcsolattartás és együttműködés a Habitat for Humanity International és egyéb országokban működő Habitat szervezetek munkatársaival.

Mit várunk Tőled?

  • Felsőfokú végzettség;
  • Legalább 3 év szakmai tapasztalat civil projektekben vagy vállalati kapcsolattartásban;
  • Kiváló angol nyelvtudás (munkanyelv: magyar, a nemzetközi partnerekkel angol nyelvű kapcsolattartás);
  • Erős kommunikációs és prezentációs képesség;
  • Biztos Excel, Ms Office felhasználói ismeret;
  • Precizitás, alaposság;
  • Proaktív hozzáállás, önállóság;
  • Elkötelezettség a lakhatási szegénység felszámolása és mások megsegítése iránt.

Előnyt jelent:

  • Hazai adományozói trendek ismerete;
  • Kommunikációs, PR vagy social media management tapasztalat;
  • Pénzügyi vagy projektmenedzsment területen szerzett tapasztalat;
  • Grafikai, fotó- vagy kiadványszerkesztési ismeretek.

Mit nyújtunk?

  • Nemzetközi szervezeti háttér;
  • Egy jó célért dolgozhatsz jó hangulatban, tehetséges és elkötelezett csapatban;
  • Szakmai önállóság az általad vezetett adományszervezési területen;
  • Versenyképes fizetés a nonprofit szférában;
  • Kapcsolatépítési lehetőség hazai és nemzetközi cégek vezetőivel, döntéshozóival.

Hogyan jelentkezz?

Jelentkezésedet egy angol nyelvű CV és angol nyelvű motivációs levél formájában várjuk az [email protected] címre. Kérjük, PDF vagy Word formátumban küldd jelentkezésed, a tárgy mezőbe pedig írd be, hogy: „Habitat – Adományszervező menedzser”

Várjuk a jelentkezésedet!

A jelentkezés határideje: 2022. január 31. (hétfő) éjfél

[Borítókép: Unsplash]

 

Kapcsolódó cikkek
PÁLYÁZAT!

PÁLYÁZAT!

Felhívás önkormányzatok számára Országos pályázatot hirdetünk 'Önkormányzatok a lakhatásért' címmel. Azokat az önkormányzatokat szeretnénk díjazni és felhívni eredményeikre a figyelmet, amelyek a 2019/2024-es ciklusban kiemelten...

Programkoordinátort keresünk

Programkoordinátort keresünk

Csatlakozz hozzánk, és segítsd tudásoddal egy nemzetközi lakhatási szervezet magyar csapatának munkáját! A részmunkaidős TÁMASZ programkoordinátor fő feladata a felújítási programok szervezése, felügyelete, adminisztrációja és a...