fbpx

Irodai és pályázati asszisztenst keresünk!

Dolgozz nálunk irodai és pályázati asszisztensként! A Habitat for Humanity lakhatási szegénységgel foglalkozó szervezet, amely igazságos lakáspolitika és emberhez méltó otthonok megteremtéséért dolgozik. Dolgozz velünk te is, csatlakozz az egyik legnagyobb, lakhatással foglalkozó nemzetközi civil szervezet csapatához!

Munkavállaló munkaköre: Irodai és pályázati asszisztens

A feladat: A pénzügyi és adminisztratív vezető támogatása az iroda működését biztosító alapfolyamatokban, és önálló munkavégzés egyes adminisztrációs feladatokban. A szervezet futó projektjeinek adminisztrációja, pénzügyi elszámolása, kapcsolattartás a projekt partnerekkel és a projektben dolgozó kollégákkal. A beszámoláshoz szükséges dokumentumok összeállítása és határidőre való elkészítése.

Mit várunk el?

  • legalább középfokú adminisztratív/pénzügyi végzettség
  • angol nyelvtudás – minimum erős középszint
  • Microsoft és Google platformok, valamint adminisztratív/pénzügyi szoftverek ismerete

Előnyt jelent:

  • felsőfokú pénzügyi végzettség
  • folyamatban levő felsőfokú tanulmányok, utolsó év
  • irodai szakmai gyakorlat
  • pályázati adminisztrációban való részvétel
  • civil szervezeti tapasztalat
  • pályakezdők jelentkezését is várjuk
  • felsőfokú angol nyelvtudás

A munkakörhöz tartozó feladatok:

Irodai terület főbb feladatai:

  • A központi iroda bejövő és kimenő leveleinek (posta, e-mail) kezelése. (Postai átvétel-feladás, iktatás, archiválás, szétosztás);
  • A központi iroda bejövő telefonhívásainak kezelése;
  • A szervezet dokumentumainak kezelése (korábbi anyagok iktatása, elektronikus archiválása);
  • Hivatalos szerveknél való ügyintézés (bíróság, NAV, stb…);
  • A központi iroda anyagszükségleteinek felügyelete, a beszállítókkal való kapcsolattartás, beszerzésekben való segédkezés;
  • A központi iroda zavartalan működésében való közreműködés;
  • A szervezet ülésein jegyzőkönyv vezetési feladatok ellátása;
  • A szervezet távolléti/munka naptárának vezetése;
  • A központi iratállomány elektronikus rendszerének üzemeltetése;
  • Az ügyvezető igazgató és a gazdasági vezető adminisztratív feladataink segítése.

Pályázati terület főbb feladatai:

  • a szervezet által elnyert és kezelt pályázatok (pl: VEKOP, ECF, LIFE) pénzügyi adminisztrációjának vezetése, ellátása;
  • a pályázatokhoz kapcsolódó analitikus kimutatások, igazolások elkészítése;
  • kapcsolattartás a pályáztató szervezetekkel;
  • segítség nyújtás az esetleges pályázati ellenőrzések során;
  • jelentés készítése a vezetőség felé a pályázatok pénzügyi állásáról.

Egyéb feladatok:

  • részvétel a pénzügyi területen keletkező bizonylatok iktatásában;
  • részvétel a projekt vezetők információs igények kiszolgálásában;
  • GDPR megfelelősségben való közreműködés;
  • részvétel az adminisztrációs szabályzatok napra készen tartásában;
  • szükség esetén a pénzügyi vezető helyettesítése.

A munkakör napi 6 órás / heti 30 órás munkarendben (rugalmas munkavégzés), jövőben teljes munkaidejű állás lehetőségével. A munkavégzés helye a szervezet budapesti központi irodája. A fizetés az első 3 hónapban (próbaidőre) bruttó 280.000 Ft, utána bruttó 300.000 Ft. A próbaidő lejárata után határozatlan idejű munkaszerződéssel való foglalkoztatás.

Kik vagyunk?

A Habitat for Humanity egy globális, lakhatással foglalkozó szervezet, amely több mint 40 éves tapasztalattal rendelkezik és jelenleg a világ 70 országában segíti a helyi közösségeket. A Habitat jövőképe egy olyan világ, ahol mindenki számára elérhető a biztonságos, egészséges és megfizethető otthon. A Habitat for Humanity Magyarországnál 1996 óta 152 lakást építettünk, több mint 700 lakást újítottunk fel, valamint 1750 ember vett részt képzéseinken. Szakpolitikai munkánk során kutatásokkal, szakmai állásfoglalásokkal, javaslatokkal és kampányokkal igyekszünk enyhíteni lakhatási krízisen, valamint idén már nyolcadik alkalommal adjuk ki Éves jelentésünket a lakhatási szegénységről.

Hogyan jelentkezz?

Küldj egy önéletrajzot és egy motivációs levelet (mindkettőt angol nyelven is) az [email protected] címre! Kérjük, PDF vagy Word formátumban küldd a dokumentumokat, a tárgy mezőben pedig szerepeljen, hogy: „Habitat – Irodai és pályázati asszisztens”!

Jelentkezési határidő: 2021. május 14. péntek éjfél.

Kapcsolódó cikkek
PÁLYÁZAT!

PÁLYÁZAT!

Felhívás önkormányzatok számára Országos pályázatot hirdetünk 'Önkormányzatok a lakhatásért' címmel. Azokat az önkormányzatokat szeretnénk díjazni és felhívni eredményeikre a figyelmet, amelyek a 2019/2024-es ciklusban kiemelten...

Programkoordinátort keresünk

Programkoordinátort keresünk

Csatlakozz hozzánk, és segítsd tudásoddal egy nemzetközi lakhatási szervezet magyar csapatának munkáját! A részmunkaidős TÁMASZ programkoordinátor fő feladata a felújítási programok szervezése, felügyelete, adminisztrációja és a...